de eerste dagen - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rianne - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Rianne - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

02 September 2013 | Bonaire, Kralendijk

Daar gaan we dan!
Ongelooflijk wat kan je een werk verzetten in 6 weken. Hoppa; alles klaar, vliegtuig gehaald en we zitten er… waar??? Nou in Kralendijk dus!

Op het vliegveld zijn we opgehaald door Roy , hij heeft ons naar ons huis gebracht. Het huis is mooi, niet al te groot, maar de ruimte er omheen is riant! We hebben 2 slaapkamers en dat maakt dat we nog mogen kijken bij een ander huis met 3 slaapkamers. We gaan daar nog kijken, maar het voelt wel goed hier, dus we zullen niet zomaar verkassen!
De auto… ja echt het lijkt wel een grap… die is spiksplinternieuw! Vers uit de verpakking! Stond nog maar 15 km op de teller. Bizar gewoon, we durfden er bijna niet in te rijden. Maar inmiddels hebben we het aantal km verdubbeld…. Ook zijn er autostoeltjes gekocht voor ons. Erg blij mee!!
Dus de eerste voorwaarden zijn super.

We hebben inmiddels een rondleiding gehad door het ziekenhuis. Daar kennis gemaakt en mijn rooster gekregen. 19 diensten in 4 weken… oke… en beginnen met een vrije dag… oke! Morgen dus echt beginnen. Ik heb er zin in! De special care heeft 6 bedden. Dus dat is al meer dan de 3 die ik dacht. Maar ik geloof niet dat de special care hier ooit vol ligt. We zullen zien!
Collega Sandra uit de VU is ook aangekomen gisteren. Geprobeerd om elkaar te ontmoeten vanmorgen, maar helaas nog niet gelukt. Vanmiddag weer eens kijken. We hebben in ieder geval contact.

Vandaag zijn Lieke en Addo voor het eerst naar het kinderdagverblijf. Wel spannend. Addo werd erg blij van alle kindjes. Lieke begon gelijk te spelen maar had tijdens het intake gesprek wel al haar momentjes. Uiteindelijk begonnen ze in de kring en werd Dikkie Dik gepakt en voorgelezen; toen was het goed, Lieke; die heb ik ook mama!!! Dus ik ben erg benieuwd hoe het ze vergaan is als we ze zo gaan halen. Het zag er gezellig uit…

Nu dus even de handen vrij om wat te regelen. Een sim kaartje bijvoorbeeld. Wel handig als je elkaar hier wil bellen. Of als je gelijk bereikbaar wil zijn voor de mensen thuis! Gelukkig hebben we wifi in huis. Lekker voor whatsapp!

Ik ben benieuwd naar m’n eerste werkdag morgen!

Ons Adres;
Kaya Beni #7
Kralendijk, Bonaire

Ayo!

  • 02 September 2013 - 21:00

    Louise:

    Klinkt als een warm welkom. Huis ziet er goed uit. Een auto met 15 km op de teller heb je ook niet jaarlijks

  • 02 September 2013 - 21:09

    Maaike:

    Wat superleuk om te lezen!!! Jullie gaan het wel leuk krijgen volgens mij, wat een avontuur! Ik zal jullie (met enige jaloezie) met plezier volgen. Have fun en dikke kus van ons allemaal

  • 02 September 2013 - 21:12

    Angelique - Noor & Jetske:

    Wat leuk om te lezen, net of jullie heel dichtbij zijn....................
    Zet 'm morgen op je eerste werkdag!
    Dikke kussen van ons drie voor jullie vier

  • 02 September 2013 - 21:17

    Alinde :

    Oooo jullie zitten er al!! Heerlijk hoor, succes morgen met je 1e werkdag en ik hou jullie in de gaten

  • 02 September 2013 - 21:25

    Bianca:

    Oooooo, jeee.... Wat een sneltreinvaart alles zo gaat !
    Toffe tijd gewenst hoor en heel veel (zon ) plezier !
    Groetjes . Bianca

  • 02 September 2013 - 21:54

    Nico:

    Wat leuk, en wat ziet het er goed uit!!!!!
    Succes Met je eerste werk dag!!!

  • 02 September 2013 - 22:33

    Leonie:

    Nou daar ga je.... fulltime aan de bak. 19 diensten in 4 weken is aanpoten :)

    Maar goed... dan kun je wel iedere dag in 30 graden vertoeven, cocktails drinken op het strand en gewoon een hele andere cultuur voor beleven. Ik zeg DOEN!

    Ik ben heel benieuwd hoe het Lieke en Addo is vergaan vandaag! En Gerrie? Heb jij al het gevoel dat je aan een vrij half jaar bent begonnen??? Al een duikje gemaakt??

    Werkse morgen Ri en voor het slapen gaan zal ik nog whats'appen!!
    X

  • 02 September 2013 - 23:11

    Corine:

    Ha lieve mensen,
    Wat heerlijk om jullie nu alweer te kunnen volgen! Wat een goede eerste berichten. Ik ben erg benieuwd hoe het Lieke en Addo is vergaan op hun eerste dag kdv. Wat eem stoere kindjes hebben jullie! Meid veel succes op je werk. Liefs van ons

  • 02 September 2013 - 23:15

    Marieke:

    Wat leuk om jullie verhaal meteen te kunnen lezen. Spannend allemaal, maar ook zo gaaf! Wat een avontuur! Geniet ervan met elkaar en werkse! Liefs uit Zwolle

  • 02 September 2013 - 23:37

    Tineke:

    He lieverds

    Goed om te horen dat jullie al redelijk gesetteld zijn!!
    Pas op je bakjes/ mandjes/ emmertjes/ koffers/ etc, er zijn daar veel meer steentjes in de tuin als bij mij ;)!!!
    Veel plezier, lekker genieten. XX

  • 03 September 2013 - 02:29

    Stephan:

    He wat leuk Rianne, Nu nog beginnen. Ik ben benieuwd. Succes daar met zijn allen

  • 03 September 2013 - 11:22

    Thea:

    Wat leuk om je toch te kunnen volgen, helaas geen gedag meer kunnen zeggen, maar gelukkig via deze weg contact: heel veel succes op het werk en veel plezier. Ik ben jaloers hoor (positief). Geniet ervan die andere cultuur!
    Foto's zien er nu al goed uit!
    Gr Thea

  • 03 September 2013 - 14:10

    Stefke:

    Tof hoor!!!! geniet ervan. klinkt allemaal erg goed. XXX

  • 03 September 2013 - 16:50

    Marjan:

    Spannend allemaal hoor, maar de foto's zijn prachtig.
    Ik weet naardere plekken om mijn tijd door te brengen.
    Ben benieuwd naar je verhalen over het ziekenhuis.
    Geniet er van
    Groetjes

  • 03 September 2013 - 18:35

    Karin:

    Wauw, dat ziet er goed uit! Die zou ik ook niet zomaar inruilen. En een duiktank als adres/huisnummerbordje is wel heel erg in stijl!
    Ben benieuwd hoe jullie eerste "alledaagse" dag is verlopen. Xx

  • 03 September 2013 - 19:51

    Frances Koster:

    Ziet er goed uit allemaal. Het beste daar.

  • 04 September 2013 - 02:19

    Irvy:

    Hey dushi!!

    Ziet er allemaal bien uit, super hoor. Ben uiteraard ook benieuwd hoe je kiddies het hebben gehad met de andere kiddies en hoe de eerste indrukken zijn na je eerste diensten werken. Dus ga je zeker volgen met al je reisverslagen ;-) :-).

    Liefs

  • 04 September 2013 - 13:12

    Linda R:

    Heyy! Zo dat ziet er goed uit! Lekker tropisch zoals de Caribean hoort te zijn:)
    En zo'n gloednieuwe auto is wel westers hoor haha! Maar ideaal:)
    Geniet vh leven daar! Heerlijk!
    X

  • 05 September 2013 - 10:50

    Moeke:

    Testje..........
    Dikke kusssss

    Erik

  • 05 September 2013 - 20:28

    AnnieSchlimback:

    Hallo Lieverds,

    Wat leuk om om jullie avonturen weer te lezen.Wat een luxe een nieuwe auto.
    Ik hoop dat jullie het allemaal naar de zin hebben.Dat gaat vast wel lukken.
    Heeeel veeeel plezier gewenst.

    Liefs (o)ma.Annie Heeeel veeel kusjes.

  • 05 September 2013 - 21:30

    Moeke :

    Hallo Lieverds,
    Nu begin ik aan de tweede keer, eergisteren is het mislukt.
    Met hulp van Erik, volgt deze.
    Het is weer leuk om het verslag te lezen en ik ben alweer benieuwd naar de volgende.
    Hoe hebben Lieke en Addo het gehad op het dagverblijf? Nu mag pappa Gerrie weer oppassen zeker?
    Dat is ook heel belangrijk hoor!
    Is de regen weer voorbij? Dan maar weer genieten van de zon!
    Veel liefs en knuffels, Oma en Moeke!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2014

VLIEGTUIG!!!

21 December 2013

Eind December

20 November 2013

Sint Maarten

09 November 2013

Bonaire is Top

06 Oktober 2013

air ambulance
Rianne

Ananiasje omvat 4 personen... een grote, een kleinere en twee kleintjes

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 912
Totaal aantal bezoekers 20251

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

10 November 2013 - 17 November 2013

Sint Maarten

Landen bezocht: